zondag 12 mei 2013

Dessertbuffet

Het is al even geleden dat ik nog een blogbericht plaatste met gebak. Dat wil zeker niet zeggen dat ik niet aan het bakken geweest ben. Integendeel!

Het was zelfs zo druk dat ik er gewoon geen tijd voor had. Vandaag was er een communiefeest van een neefje en ik ben deze week in de weer geweest om dat voor te bereiden: frangipanetaart, brownie, speculoosmousse en cupcakes voor een goede 100 aanwezigen. Enkele foto's van de desserttafel (niet door mij genomen).



 

Komende week mag je nog wat foto's verwachten van de avondschool "Bakken voor gevorderden". Volgend weekend staan er ook nog enkele taarten op het programma voor een verjaardagsfeestje. Ik zou wel eens een kastanjetaart durven uitproberen en/of een lemon cheesecake. Kom dus zeker nog eens een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten