donderdag 31 oktober 2013

Nog enkele laatste Halloween ideetjes...

Het internet staat boordevol geweldige ideeën om je Halloweenfeestje op te leuken.
Hieronder nog enkele persoonlijke favorieten die een gegarandeerd succes zullen zijn op je feest!


1.  Deze eerste tip is iets wat tijdens mijn eigen Halloweenfeestje in 2012 op de tafel stond.
     Mijn vriend holde deze flinke kerel uit en zorgde voor de toepasselijke gelaatsuitdrukking. Ik
     zorgde dan weer voor de zelfgemaakte pittige guacomole met de nacho chips erbij. Hier kan je een
     lekker receptje vinden voor guacamole met verse advocado's en o.a. chilipeper.

 
2.  Pinterest is een fantastische website waar ik urenlang op kan zitten surfen. Talloze ideeën voor
     vanalles en nog wat kan je daar vinden! Deze griezelige Marshmallow monsters op een stokje,
     zijn echt super! Persoonlijk hou ik niet echt van Marshmallows, maar ze zijn gewoon zo grappig
     en waarschijnlijk vinden kinderen het ook heel leuk om ze te maken.
     Hier kan je klikken voor de ** Sweet Caroline ** pagina op Pinterest.


3.  Of wat dacht je van deze zelfgemaakte broodstengels die verdacht veel lijken op heksenvingers?
     Het recept kan je hier terugvinden.


4.  Deze is echt geniaal! Met roomkaas of zalmmousse... (de mogelijkheden zijn eindeloos) vorm
     je het gezicht van Pinhead uit Hellraiser. Aperitieven was nog nooit zo leuk!



Wie de vorige Halloween blogs gemist heeft kan hier ook nog even terugklikken:
Pompoencupcakes met kaneel
Zombiefood
Graveyard cupcakes

Have a scary Halloween!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten