zondag 2 februari 2014

Sweet Caroline bestaat 1 jaar!

Precies 1 jaar geleden plaatste ik een eerste bericht op mijn blog, tijd om even terug te blikken...


In 1 jaar tijd verschenen er hier maar liefst 96 blogposts!
Naast de zaken die hier op de blog verschijnen, heb ik nog veel andere dingen gemaakt. Ondertussen heb ik ook de derde en laatste module van mijn avondschool Bakken afgerond. Wekelijks leerde ik daar allerlei dingen bij! Deze cursussen zijn nu volledig gedaan.
Bakken is nog steeds een passie, maar blijft voorlopig een hobby. Af en toe maak ik gebak voor vrienden of familie, of voor vrienden van familie of vrienden, maar het blijft een tijdsrovende bezigheid! Het allemaal zelf opeten, doe ik al lang niet meer, en de mensen rond mij hebben dat geweten: mijn buren, collega's, vrienden, familie ... die zijn daar niet bepaald rouwig om!

Ergens halfweg dat eerste jaar maakte ik ook een Facebook pagina aan, waar ik alle blogposts deel en ook op Pinterest ben ik aanwezig.

Stiekem blijf ik wel dromen van een eigen zaakje. Ik droom van een klein gezellig huisje waar mensen een lekker stuk taart, een pannenkoek of een cupcake kunnen eten met een heerlijke kop koffie of chocomelk! Voorlopig blijft dat een droom, maar wie weet, zeg nooit 'nooit' ...
Een bakboek uitgeven zou ook leuk zijn! Maar laat ik het momenteel toch maar bij mijn blog en Facebook pagina houden ;-) In het leven moet je kunnen dromen!

Deze droom motiveert me ook om verder te doen, maar wat nog veel motiverender is, dat zijn de leuke reacties die ik krijg! Deze komen van mensen die ik ken, maar ook van totaal onbekenden, die toevallig op deze pagina terecht komen. Bij deze zou ik dus willen zeggen:
 
Bedankt voor de steun en reacties!!

 
En omdat deze blog 1 jaar bestaat  zal er een give-away zijn, via de Facebook pagina! Wat moet je doen om te kunnen winnen:

1) Vind ik leuk/Like Sweet Caroline op Facebook
2) Lees ook de voorwaarden om te kunnen meedoen aan deze actie!
3) Deel de foto van de give-away actie
4) Schrijf je voorkeursprijs onder de foto zelf en een leuke reactie erbij mag ook altijd :)

De winnaar wordt dinsdagavond 11 februari bekend gemaakt.
VEEL SUCCES!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten